شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

برترین اخبار و اطلاعات تخصصی سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

زمانی که هارددیسک یا SSD و یا فلش‌درایو پر می‌شود و به فضای خالی بیشتری نیاز دارید، فولدرها و فایل‌های حجیم و بی‌استفاده را حذف می‌کنید. نرم‌افزارهایی برای پیدا کردن فولدرها و فایل‌های حجیم وجود دارد که در این امر به شما کمک می‌کند. نمایش نمودار گرافیکی و نمودار درختی به همراه حجم فولدرها، کاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم https://bneh.ir/4088/معرفی-بهترین-نرمافزارهای-آنالیز-فضا/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 13 Sep 2022 15:12:49 0000 تکنولوژی https://bneh.ir/?p=4088

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

زمانی که هارددیسک یا SSD و یا فلش‌درایو پر می‌شود و به فضای خالی بیشتری نیاز دارید، فولدرها و فایل‌های حجیم و بی‌استفاده را حذف می‌کنید. نرم‌افزارهایی برای پیدا کردن فولدرها و فایل‌های حجیم وجود دارد که در این امر به شما کمک می‌کند. نمایش نمودار گرافیکی و نمودار درختی به همراه حجم فولدرها، کاری …

منبع: مجله بی نه
معرفی بهترین نرم‌افزارهای آنالیز فضای هارددیسک برای نمایش فولدرها و فایل‌های حجیم

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

سفارش طراحی لوگو خود را به فریلنس پروژه بسپارید

طراحی لوگو و تمام رشته های پیوست شده. همه ما می دانیم که یک لوگو چهره یک شرکت است و بنابراین، برای جلب توجه مردم باید خوب باشد. در این مقاله در مورد ویژگی های یک لوگوی خوب، روند طراحی یک لوگو و بسیاری موارد دیگر صحبت خواهم کرد. خوب، اکنون می دانم که طراحی …

سفارش طراحی لوگو خود را به فریلنس پروژه بسپارید https://hillbilly.ir/سفارش-طراحی-لوگو-خود-را-به-فریلنس-پروژه/ https://hillbilly.ir/سفارش-طراحی-لوگو-خود-را-به-فریلنس-پروژه/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 05 Aug 2022 18:10:10 0000 برترین های کسب و کار طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=34410 طراحی لوگو و تمام رشته های پیوست شده. همه ما می دانیم که یک لوگو چهره یک شرکت است و بنابراین، برای جلب توجه مردم باید خوب باشد. در این مقاله در مورد ویژگی های یک لوگوی خوب، روند طراحی یک لوگو و بسیاری موارد دیگر صحبت خواهم کرد. خوب، اکنون می دانم که طراحی …

طراحی لوگو و تمام رشته های پیوست شده.

همه ما می دانیم که یک لوگو چهره یک شرکت است و بنابراین، برای جلب توجه مردم باید خوب باشد. در این مقاله در مورد ویژگی های یک لوگوی خوب، روند طراحی یک لوگو و بسیاری موارد دیگر صحبت خواهم کرد. خوب، اکنون می دانم که طراحی لوگو ممکن است از بیرون ساده به نظر برسد، اما اینطور نیست. ایجاد یک لوگو نیازمند برداشتن تعداد معینی گام، تحقیق زیاد، تخیل و همچنین تفکر زیاد است.

سفارش طراحی لوگو خود را به فریلنس پروژه بسپارید

ویژگی های یک لوگوی خوب

دو نوع لوگو وجود دارد. خوب ها و نه چندان خوب ها و تفاوت این دو در قوانین زیر است:

قاعده NUMERO UNO: یک لوگو باید ساده باشد

طراحی لوگو با بهترین طراحان لوگو

آره. درست است. یک لوگو باید ساده باشد و این نیاز به کمی کار بیشتر روی لوگو دارد. اما مینیمالیسم مسئولیت بزرگی را به همراه دارد، زیرا هر اشتباه کوچکی به طور خودکار زمانی آشکارتر می شود که عناصر کمتری داشته باشید و این چیزی است که مینیمالیسم را بسیار عالی می کند. هنگامی که لوگو را طراحی می کنید، هر بار که عنصر جدیدی را اضافه می کنید این سوال را از خود بپرسید: “آیا لوگو واقعاً به این نیاز دارد؟”

    “کمتر، بیشتر است.”

    – لودویگ میس ون درروهه

قانون NUMERO DOS: یک لوگو باید به یاد ماندنی باشد

ارزش به خاطر سپردن یا به راحتی به یاد آوردن. قابل توجه

حالا دیدی که معنی خاطره انگیز چیست. اما چگونه می توان به این هدف در یک لوگو دست یافت؟ خوب، من می گویم که می توانید این کار را با ساده و در عین حال مناسب کردن لوگو انجام دهید. همچنین، یک لوگو را می توان خوب در نظر گرفت اگر: یکی، به خوبی طراحی شده باشد. و دوم، داستانی را بیان می کند. بعداً در مقاله به این موضوع خواهم پرداخت.

    «ساده کن. آن را به یاد ماندنی کنید. تماشای آن را جذاب کنید.»

    – لئو برنت

قانون NUMERO TRES: یک لوگو باید ماندگار باشد

معنی آن چیست؟ خوب، به این معنی است که لوگویی که طراحی می‌کنید باید تا 10، 20 یا 30 سال دیگر هنوز خوب و تازه خوانده شود، بدون اینکه در نظر گرفته شود “اوه، اما آن لوگو قدیمی است، آنقدر 2016 است”. آن را “اثبات آینده” بسازید.

قانون NUMERO QUATRO: یک لوگو باید همه کاره باشد

سفارش طراحی سایت با بهترین متخصصان در فریلنس پروژه

باشه! حالا این مهم است. در واقع “همه کاره” به چه معناست؟ خوب، در این مورد، به این معنی است که لوگوی شما باید در رسانه های مختلف به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر یک لوگو برای وب سایت یک شرکت ایجاد کرده اید، آن لوگو باید روی یک اپلیکیشن موبایل، روی یک فنجان قهوه، روی یک بنر یا حتی روی آن قاب گوشی زشتی که همه ما داریم، خوب به نظر برسد.

فرآیند طراحی

اینجا سرگرم کننده است! در هر طراحی، فرقی نمی کند که چه نوع، شما به یک فرآیند نیاز دارید تا به نتیجه دلخواه برسید. فرآیند زیر ساختار ساده ای دارد، اما بسیار مفید است.

ایده → فکر کردن → طرح → طراحی

ایده

در این مرحله شما باید یک ایده داشته باشید، فقط یک جرقه تخیل. اگر لوگویی که طراحی می کنید برای یک شرکت یا مشتری باشد، معمولا ایده اولیه لوگو را ارائه می دهند، اما نه همیشه.

The Thinkin’

بعد از اینکه ایده خود را دریافت کردید، وقت آن است که بنشینید و به آن فکر کنید. این بدان معنی است که در صورت لزوم باید راهی برای بهبود این ایده پیدا کنید و همانطور که قبلاً ذکر شد، این مرحله ای است که پایه لوگوی خود را تعیین می کنید.

فریلنس پروژه بهترین سایت فریلنسری دورکاری و کار آنلاین

اگر در حال طراحی یک لوگو برای یک شرکت یا مشتری هستید، این مرحله برای شما مناسب است تا در مورد شرکت تحقیق کنید و سعی کنید لوگو را حول یافته های خود تنظیم کنید.

اسکچین

بعد از اینکه ایده خود را دریافت کردید و به آن فکر کردید، وقت آن است که یک مداد، یک پاک کن و دفترچه طرح مورد علاقه خود را بردارید و شروع به ترسیم خود از آن لوگو کنید. این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا به شما امکان می دهد ایده خود را به بیش از یک نسخه از آن تغییر دهید.

نکته: حتی پس از اتمام لوگو، طرح های خود را دور نیندازید. آنها ممکن است برای این پروژه خوب نبوده باشند، اما ممکن است پاسخ شما به برخی پروژه های آینده باشند. ایده های خود را بازیافت کنید!

طراحی

اکنون که یک ایده، تحقیق و طرح دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پشت میز خود بروید و شروع به طراحی لوگو کنید. اطمینان حاصل کنید که از رنگ های مناسب استفاده می کنید و بیش از دو فونت استفاده نکنید.

الهام بخش

هیچ کس طراح به دنیا نیامده است، بنابراین به همین دلیل است که ما نیاز به الهام گرفتن داریم. وب‌سایت‌ها و شرکت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند چشم شما را به آن نگاه کنند، مانند Logospire، Logopond، freelanceprj.ir و آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین، تاپ ساخته شده توسط Awwwards از 99 بهترین لوگوی 2015.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، و اگر چیزی برای اضافه کردن دارید، لطفاً در زیر نظر دهید. اوه، و فراموش نکنید که به اشتراک بگذارید.

https://hillbilly.ir/سفارش-طراحی-لوگو-خود-را-به-فریلنس-پروژه/feed/ 0

5 روش بازاریابی بسیار موثر برای افزایش نرخ ثبت نام در برنامه مربیگری بلیط شما

۱- وب سایتی با ظاهر حرفه ای داشته باشید. به خاطر داشته باشید که این وب سایت شما است که مشتریان بالقوه شما ابتدا آن را خواهند دید. بنابراین، بسیار مهم است که شما یک تأثیر بسیار قوی از خود به جای بگذارید. شما می‌خواهید بازدیدکنندگان شما این تصور را داشته باشند که شما فردی …

5 روش بازاریابی بسیار موثر برای افزایش نرخ ثبت نام در برنامه مربیگری بلیط شما https://hillbilly.ir/5-روش-بازاریابی-بسیار-موثر-برای-افزایش-ن/ مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 02 Feb 2022 17:31:49 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22354 ۱- وب سایتی با ظاهر حرفه ای داشته باشید. به خاطر داشته باشید که این وب سایت شما است که مشتریان بالقوه شما ابتدا آن را خواهند دید. بنابراین، بسیار مهم است که شما یک تأثیر بسیار قوی از خود به جای بگذارید. شما می‌خواهید بازدیدکنندگان شما این تصور را داشته باشند که شما فردی …

۱- وب سایتی با ظاهر حرفه ای داشته باشید. به خاطر داشته باشید که این وب سایت شما است که مشتریان بالقوه شما ابتدا آن را خواهند دید. بنابراین، بسیار مهم است که شما یک تأثیر بسیار قوی از خود به جای بگذارید. شما می‌خواهید بازدیدکنندگان شما این تصور را داشته باشند که شما فردی هستید که می‌توانند به او اعتماد کنند و شما فردی هستید که برای رفع نیازهای یادگیری آنها نیازهای لازم را دارید. اگر مهارت‌های فنی لازم را ندارید، پیشنهاد می‌کنم یک طراح وب‌سایت حرفه‌ای را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. این یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای افزایش فروش و درآمد خود انجام دهید.

2. ترافیک واجد شرایط را جذب کنید. به جای اینکه منتظر باشید تا مشتریان بالقوه شما وب سایت شما را پیدا کنند، پیشنهاد می کنم با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید که از شما بازدید کنند. شما می توانید این کار را از طریق بازاریابی مقاله، ارسال در انجمن، بازاریابی رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی و بازاریابی موتورهای جستجو انجام دهید.

3. لیست کمپین ساخت. اجازه ندهید بازدیدکنندگان وب سایت شما را بدون ترک اطلاعات تماس خود ترک کنند. شما به آدرس ایمیل و شماره تلفن آنها نیاز دارید تا بتوانید به راحتی با آنها در تماس باشید. برای افزایش نرخ اشتراک خود از استراتژی‌های فهرست‌سازی مؤثر استفاده کنید. جدا از متقاعد کردن مشتریان احتمالی خود مبنی بر اینکه منبع عالی اطلاعات هستید، اگر به آنها رشوه های اخلاقی مانند کتاب های الکترونیکی، خبرنامه های ویژه و نمونه جلسات مربیگری بدهید، کمک خواهد کرد.

4. کمپین بازاریابی ایمیلی. اکنون که اطلاعات تماس مشتریان بالقوه خود را دارید، کاری که باید انجام دهید این است که برای آنها تبلیغات ایمیلی و خبرنامه ارسال کنید. مطمئن شوید که این کار را به صورت هفتگی انجام می دهید تا مشتریان احتمالی شما به زودی شما را فراموش نکنند. اطلاعات ارزشمند و عالی را به آنها ارائه دهید تا آنها را متقاعد کنید که شما واقعاً یک متخصص هستید. فراموش نکنید که برنامه های مربیگری بلیط بالا خود را در انتهای ایمیل خود تبلیغ کنید. نقاط فروش و مزایای عمده آنها را برجسته کنید. اگر یک بار تخفیف ارائه دهید برای ایجاد احساس فوریت کمک خواهد کرد.

5. شهرت خوبی بسازید. اعتمادی را که مشتریان به شما می دهند هدر ندهید. سعی کنید برای پولشان ارزش زیادی قائل شوید. هر کاری که می توانید انجام دهید و در صورت لزوم تمام تلاش خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که آنها تمام اطلاعات و کمک های مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد. همچنین، آنها را با خدمات مشتری در سطح جهانی ارائه دهید. پاسخ به موقع به سوالات و شکایات آنها را به آنها پیشنهاد دهید. اگر این کار را انجام دهید، مطمئناً این افراد با احساس رضایت بسیار دور خواهند شد. همانطور که می دانید، این دسته از مشتریان کسانی هستند که معمولاً تجربه خود را به اشتراک می گذارند. از آنجایی که تبلیغات دهان به دهان واقعاً مؤثر است، می‌توانید مطمئن باشید که این به شما کمک می‌کند تجارت عظیمی را به درب منزل خود بیاورید.

بهترین سریالهای علمی تخیلی تاریخ

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ما در این مقاله قصد داریم تا ۳۰ مورد از بهترین سریال‌های علمی تخیلی تاریخ تلویزیون را به شما معرفی کنیم؛ از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها تا بهترین‌هایی که اخیرا پخش شدند. یک زمانی تصور اینکه یک سریال علمی تخیلی که مثلا داستان آن در فضا جریان دارد، برای دنیای تلویزیونی ساخته شود و مخاطبان از آن …

منبع: مجله بی نه
بهترین سریالهای علمی تخیلی تاریخ

بهترین سریالهای علمی تخیلی تاریخ https://bneh.ir/1275/بهترین-سریالهای-علمی-تخیلی-تاریخ/ https://bneh.ir/1275/بهترین-سریالهای-علمی-تخیلی-تاریخ/#respond مجله خبری ای bneh.ir Sun, 17 Apr 2022 14:56:13 0000 فیلم و سریال https://bneh.ir/?p=1275

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

ما در این مقاله قصد داریم تا ۳۰ مورد از بهترین سریال‌های علمی تخیلی تاریخ تلویزیون را به شما معرفی کنیم؛ از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها تا بهترین‌هایی که اخیرا پخش شدند. یک زمانی تصور اینکه یک سریال علمی تخیلی که مثلا داستان آن در فضا جریان دارد، برای دنیای تلویزیونی ساخته شود و مخاطبان از آن …

منبع: مجله بی نه
بهترین سریالهای علمی تخیلی تاریخ

https://bneh.ir/1275/بهترین-سریالهای-علمی-تخیلی-تاریخ/feed/ 0

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

نکاتی در مورد استفاده از توییتر برای کسب و کار کوچک شما

همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت …

نکاتی در مورد استفاده از توییتر برای کسب و کار کوچک شما https://hillbilly.ir/نکاتی-در-مورد-استفاده-از-توییتر-برای-کس/ مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 27 Jan 2022 00:48:32 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21820 همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت …

همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت است. تقریباً هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فروخته می شود، توییتر را به یک هدف تبدیل می کند. با این حال، متاسفانه همه شرکت ها موفق نیستند. چرا؟ این ساده است زیرا اگرچه استفاده از توییتر آسان است، اما مطمئناً قوانینی دارد که باید قبل از اینکه بتوانید نتایج خوبی از آن بگیرید، در نظر بگیرید.

بنابراین، اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه از توییتر برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک خود به درستی استفاده کنید، در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد:

از اطلاعات کسب و کار شخصی استفاده کنید:

اگر یک کسب و کار کوچک دارید و می خواهید آن را از طریق توییتر تبلیغ کنید، دو گزینه دارید. یا از حساب شخصی خود استفاده کنید یا از یک حساب تجاری شخصی استفاده کنید. بهترین راه این است که از نمایه تجاری شخصی خود استفاده کنید و آن را از طریق نمایه شخصی خود در بین دوستان و روابط خود تبلیغ کنید. دلیل استفاده از اطلاعات شرکت این است که سایر شرکت ها بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند. یک روند در توییتر این است که شرکت ها پروفایل های سایر مشاغل را دنبال می کنند تا افق های خود را گسترش دهند. شما هم می توانید از این تکنیک بهره مند شوید!

نمایه شما همیشه به روز می شود:

درست مانند وب سایت شما و نحوه عملکرد آن در گوگل، برای نمایه توییتر شما نیز کاربرد دارد. اگر می خواهید افراد به بازدید از وب سایت شرکت شما ادامه دهند یا در غیر این صورت، باید آنها را با اخبار فعلی به روز کنید. با این حال، مطمئن شوید که هنگام فروش تبلیغات ایجاد نکنید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که افراد هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش تجارت خود می توانند مرتکب شوند. به یاد داشته باشید که بیشتر مردم در آنجا به جای خرید کالا با دیگران ارتباط برقرار می کنند، بنابراین وقتی کلمه بازاریابی را ببینند، آن را به شیوه ای خودداری دریافت می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صورت دوستانه توییت کنید اما فالوورهای خود را جذب کنید.

پیشنهاد می دهد:

هنگامی که شروع به توییت کردن از طریق حساب شرکت خود می کنید، دنبال کنندگان شما علاقه نشان می دهند و از شما در مورد چیزهایی می پرسند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت ها در توییتر مرتکب می شوند این است که به دنبال کنندگان خود پاسخ نمی دهند. بهترین راه برای راضی نگه داشتن فالوورها و درگیر نگه داشتن آنها این است که به سوالات آنها پاسخ دهید. به این ترتیب آنها متوجه خواهند شد که این یک انسان واقعی است که داده های آنها را مدیریت می کند و نه یک ربات.

دنبال کنندگان خود را تشویق کنید:

کمی در گوگل تحقیق کنید و ببینید کدام پروفایل ها موثرتر هستند. خواهید دانست که افرادی که کمی در مورد خود و نحوه موفقیت در کسب و کار خود اضافه کرده اند بیشترین فالوور را دارند. شما همچنین می توانید از یک تکنیک مشابه استفاده کنید اما مطمئن شوید که در آن زیاده روی نکنید. این می تواند چالش بزرگی برای فالوورهای شما باشد، اگر ببینند که شما سعی می کنید دلسرد شوید.

چه چیزی در تبلیغات دیجیتالی وجود دارد؟ 5 ترند برتر که باید منتظر آنها در سال 2018 بود

شکی نیست که انقلاب دیجیتال مارکتینگ در حال پیشرفت است و هر روز بهتر می شود. با نوآوری مستمر در تکنیک های تبلیغاتی، فناوری های جدید، ماندن در این عرصه رقابتی مهم است. تبلیغات موثر بخش مهمی از دنیای بازاریابی است. حال سوالی که پیش می آید این است که … چگونه تبلیغات را موثر …

چه چیزی در تبلیغات دیجیتالی وجود دارد؟ 5 ترند برتر که باید منتظر آنها در سال 2018 بود https://hillbilly.ir/چه-چیزی-در-تبلیغات-دیجیتالی-وجود-دارد؟/ https://hillbilly.ir/چه-چیزی-در-تبلیغات-دیجیتالی-وجود-دارد؟/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 25 Jan 2022 00:34:23 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21647 شکی نیست که انقلاب دیجیتال مارکتینگ در حال پیشرفت است و هر روز بهتر می شود. با نوآوری مستمر در تکنیک های تبلیغاتی، فناوری های جدید، ماندن در این عرصه رقابتی مهم است. تبلیغات موثر بخش مهمی از دنیای بازاریابی است. حال سوالی که پیش می آید این است که … چگونه تبلیغات را موثر …

شکی نیست که انقلاب دیجیتال مارکتینگ در حال پیشرفت است و هر روز بهتر می شود. با نوآوری مستمر در تکنیک های تبلیغاتی، فناوری های جدید، ماندن در این عرصه رقابتی مهم است. تبلیغات موثر بخش مهمی از دنیای بازاریابی است.

حال سوالی که پیش می آید این است که … چگونه تبلیغات را موثر کنیم؟

بدون نگرانی

در اینجا 5 گرایش تبلیغاتی وجود دارد که قطعاً امسال به موز برتر دیجیتال تبدیل خواهد شد.

تبلیغات موبایل اول

مردم از زمان اختراع آن به تلفن های همراه خود چسبیده اند. این یک جایگاه در لیست «ضروری روزمره» از انسان‌ها قرار گرفته است. تبلیغات موبایلی یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است. ایجاد استراتژی‌های بازاریابی برای گوشی‌های هوشمند و تلفن‌های همراه در این عصر مهم است، زیرا نیمی از جمعیت جهان در حال حاضر تحت سلطه نسل هزاره‌ها هستند که در واقع از بدو تولد به صورت دیجیتالی سیم‌کشی شده‌اند. مطالعه ای با عنوان “گزارش اکوسیستم موبایل و اندازه” گزارش داد که انتظار می رود بازاریابی و تبلیغات موبایلی تا پایان سال 2018 به 10000 کرور روپیه برسد.

شرکت هایی مانند Domino’s و zomato همه در مورد تبلیغات موبایلی هستند. اس ام اس، ایمیل ها ابزاری برای تبلیغات موبایل اول هستند.

واقعیت افزوده

پس از عرضه پوکمون گو، واقعیت افزوده تبدیل به یک چیز شد. برخلاف واقعیت مجازی، AR اطلاعات جدیدی را بدون ایجاد چیز جدیدی تولید می‌کند. این یک فناوری است که در آن نمای کاربر توسط یک تصویر تولید شده توسط رایانه روی هم قرار می گیرد، بنابراین یک نمای ترکیبی ارائه می دهد. این کمک می کند تا خریدهایمان را پیش بینی کنیم و تصمیم درستی بگیریم. تحلیلگران تحقیقات و بازار پیش‌بینی می‌کنند که استفاده جهانی از بازاریابی واقعیت افزوده با CAGR 30.79 درصد در دوره 2017-2021 رشد کند.

درآمد در بخش تبلیغات ویدیویی معادل 0.01٪ از تولید ناخالص داخلی هند در سال 2018 است. IKEA از این فناوری به طور کامل استفاده می کند. این باعث شده است که مردم بررسی کنند که آیا یکی از صندلی های فانتزی آنها به خوبی با بقیه مبلمان اتاق نشیمن ترکیب می شود یا خیر!

تبلیغات ویدیویی

آیا هنوز تبلیغی را که چند هفته پیش به صورت تصادفی تماشا کرده اید به خاطر دارید؟ اگر بله، درک اهمیت تبلیغات ویدیویی آسانتر است. ویدیو، بدون هیچ فکر دومی، تأثیرگذارتر است، زیرا از متن بصری و تعاملی تر است. وقتی صحبت از فروش به میان می‌آید، آنها مبدل‌های بالایی از سرنخ‌ها هستند. به گفته Social Media Examiner، 60 درصد از بازاریابان در سال 2016 از ویدیوها در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کردند. مشتریان عموماً زمان بیشتری را صرف تماشای ویدیو می کنند که بیشتر از متون به اشتراک گذاشته می شود و به دلیل جذابیت بصری آن به مخاطبان گسترده تری می رسد. تبلیغات ویدیویی قدرت ارائه اطلاعات بیشتر در زمان کمتر را دارند. تبلیغات ویدیویی YouTube در حال حاضر بسیار محبوب هستند.

شخصی سازی و تبلیغات احساسی

کمپین های تبلیغاتی همیشه موثرتر بوده اند. پیامی که در زمان مناسب با محتوای مناسب ارائه می شود، هرگز در تحت تاثیر قرار دادن مخاطب شکست نمی خورد. آن را با خرج کردن احساسات تزیین کنید و آگهی عالی برای خدمت به مشتریان خود خواهید داشت! طبق یک اینفوگرافیک ارائه شده توسط دانشگاه USC کالیفرنیای جنوبی، کمپین های تبلیغاتی که عملکرد خوبی داشتند، 31 درصد محتوای احساسی و 16 درصد محتوای منطقی داشتند.

شرکت‌هایی مانند کمپین‌های تبلیغاتی اخیر هیوندای “جشن 20 سال از لحظات درخشان” به دلیل محتوای مرتبط، تأثیر زیادی بر روی مخاطبان داشته‌اند. Vicks با کمپین های خود “Learning to Love #touchofcare” قلب بسیاری را تحت تأثیر قرار داد.

ربات های چت

فیس‌بوک مسنجر، واتس‌اپ و دیگر پلتفرم‌های چت آنلاین طوفانی به جهان وارد کرده‌اند و احتمالاً روزی ممکن است استفاده از موتورهای جستجو به طور کامل پایان یابد. چگونه؟ با کمک چت ربات ها!

آنها فقط به عنوان یک عامل رزرو مجازی عمل می کنند، اما برای چشم انداز فروش نیز استفاده می شوند. خبری نیست که مردم زمان زیادی را صرف برنامه‌های چت مانند واتس‌اپ و پیام‌رسان می‌کنند، با جعبه‌های چت، برای یک شرکت آسان‌تر است که مشتریان بالقوه را شناسایی کرده و بر اساس آن به آنها خدمات ارائه دهد. اخیراً شرکت های زیادی هستند که با API (Application Programming Interface) روی پیام رسان کار می کنند. برای پاسخگویی بهتر و سریعتر، شرکت ها از چت بات ها استفاده می کنند.

پس از اینکه فیس‌بوک ویژگی‌های جدیدی را برای چت‌بات‌ها معرفی کرد، در آوریل 2017 به 100000 ربات رسید که نشان می‌دهد علاقه دنیای کسب‌وکار مدام در حال افزایش است. پاسخ در سال 2018 سه برابر شده است.

ادغام چت بات ها با پیام رسان یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است که روز به روز در حال پیشرفت است. ربات کایاک یکی از بهترین نمونه ها برای پتانسیل واقعی چت بات ها است.

https://hillbilly.ir/چه-چیزی-در-تبلیغات-دیجیتالی-وجود-دارد؟/feed/ 0

این شگفت انگیز است که چقدر احتمال دارد خودتان را در رسانه های اجتماعی متوجه شوید

دو عدد برای الهام بخشیدن به اشتیاق شما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در تجارت شما: بیش از یک سوم از یک میلیون مرد و زن در سراسر کره زمین از فیس بوک استفاده می کنند و بیش از نیمی از این نشانه ها هر روز این کار را انجام می دهند. روزانه 55 میلیون …

این شگفت انگیز است که چقدر احتمال دارد خودتان را در رسانه های اجتماعی متوجه شوید https://hillbilly.ir/این-شگفت-انگیز-است-که-چقدر-احتمال-دارد-خ/ https://hillbilly.ir/این-شگفت-انگیز-است-که-چقدر-احتمال-دارد-خ/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 18 Jan 2022 11:48:26 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21303 دو عدد برای الهام بخشیدن به اشتیاق شما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در تجارت شما: بیش از یک سوم از یک میلیون مرد و زن در سراسر کره زمین از فیس بوک استفاده می کنند و بیش از نیمی از این نشانه ها هر روز این کار را انجام می دهند. روزانه 55 میلیون …

دو عدد برای الهام بخشیدن به اشتیاق شما برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در تجارت شما:

بیش از یک سوم از یک میلیون مرد و زن در سراسر کره زمین از فیس بوک استفاده می کنند و بیش از نیمی از این نشانه ها هر روز این کار را انجام می دهند. روزانه 55 میلیون به روز رسانی وضعیت پست می شود و هر ماه بیش از 2.5 میلیارد عکس آپلود می شود.

هنوز راه طولانی برای رفتن وجود دارد ….

توییتر در جولای 2009 تعداد 30 میلیون مشترک را اعلام کرد. از این تعداد، تقریباً 3/4 در اوایل سال 2009 به آن ملحق شده بودند. 1/3 از کاربران بیشتر فعالیت را به خود اختصاص می دهند.

آیا می دانید روزانه چند پست وبلاگ ایجاد می شود؟ در مورد اطلاعات، انتشار رسانه ها، آپلود عکس و ویدئو در اینترنت چطور؟ میلیاردها فکر کنید

هر روز! شگفت انگیز است که چقدر احتمال دارد این کاربران را جذب کنید و برند خود را در مقابل آنها قرار دهید.

خوب. چه بفهمی چه نفهمی. بسیاری از مردم این کار را نمی کنند. مهم نیست – اما واقعیت این است که این افراد بیشتر وقت خود را در سایت های رسانه های اجتماعی صرف صحبت با زوج ها و ترتیب دادن جلسات می کنند. اما، تحقیقات نشان می‌دهد که 80 درصد از این نوع افراد با استفاده از کانال‌های رسانه‌ای اینترنتی گزینه خرید را انجام می‌دهند.

یعنی دادگاه خرید.

اکنون، اگر یک شرکت یا فردی هستید که چیزهایی را برای بازپرداخت می فروشید، ممکن است بخواهید با این مشتریان معامله کنید. ممکن است بخواهید بخش مهمی از انتخاب های آنها باشید. اگر این کار را نکنید، رقبای شما این کار را انجام خواهند داد.

بسیاری از شرکت ها این موضوع را می پذیرند و برای تبدیل شدن به یک عنصر ارتباطی در شبکه های اجتماعی، پول زیادی خرج می کنند.

https://hillbilly.ir/این-شگفت-انگیز-است-که-چقدر-احتمال-دارد-خ/feed/ 0

نمایشگرهای LED به نیروی جدیدی در رسانه تبدیل شده اند

نمایشگرهای LED به نیروی جدیدی در رسانه تبدیل شده اند

صفحه نمایش LED تبدیل به نیروی جدیدی در رسانه ها شده است، LED صفحه بزرگ به جزء مهم توسعه LED در منطقه تبدیل شده است، سرگرمی های بزرگ، رویدادهای ورزشی، موضوع نشان می دهد بخش مهمی از میدان، با استفاده از فن آوری های جدید ، اشکال جدیدی از بیرون در حال ظهور است. تبلیغات، …

نمایشگرهای LED به نیروی جدیدی در رسانه تبدیل شده اند https://hillbilly.ir/نمایشگرهای-led-به-نیروی-جدیدی-در-رسانه-تب/ https://hillbilly.ir/نمایشگرهای-led-به-نیروی-جدیدی-در-رسانه-تب/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 11 Jan 2022 05:35:26 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=20988

نمایشگرهای LED به نیروی جدیدی در رسانه تبدیل شده اند

صفحه نمایش LED تبدیل به نیروی جدیدی در رسانه ها شده است، LED صفحه بزرگ به جزء مهم توسعه LED در منطقه تبدیل شده است، سرگرمی های بزرگ، رویدادهای ورزشی، موضوع نشان می دهد بخش مهمی از میدان، با استفاده از فن آوری های جدید ، اشکال جدیدی از بیرون در حال ظهور است. تبلیغات، …

نمایشگرهای LED به نیروی جدیدی در رسانه تبدیل شده اند

صفحه نمایش LED تبدیل به نیروی جدیدی در رسانه ها شده است، LED صفحه بزرگ به جزء مهم توسعه LED در منطقه تبدیل شده است، سرگرمی های بزرگ، رویدادهای ورزشی، موضوع نشان می دهد بخش مهمی از میدان، با استفاده از فن آوری های جدید ، اشکال جدیدی از بیرون در حال ظهور است. تبلیغات، رسانه های تبلیغاتی در فضای باز نشان می دهد باید به موقع باشد. در بین همه رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات در فضای باز قدیمی ترین شکل رسانه است. این و تولد تجارت همزمان و ریشه‌دار در شهر و زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ساکنان شهر، برندها و محصولات رسانه‌ای و همچنین رشد شهرهای زیبا و توسعه یافته است. . این ویژگی ها یک ارزش رسانه ای خارجی منحصر به فرد و غیرقابل جایگزین ایجاد می کند.

رسانه جدید در فضای باز: صفحه نمایش بزرگ LED غیر قابل تعویض LED نمایشگر تمام رنگی در دهه 1990 در جهان به سرعت یک صفحه نمایش رسانه جدید در فضای باز جدید توسعه یافت، ترکیبی از فناوری پیشرفته مدرن، با صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست، چند رنگ، می تواند به طور فعال تصاویر را نمایش دهد و متن ، میانگین های قابل مشاهده، و تعدادی از مزایا.

فضای بیرونی پلت فرم تبلیغاتی صفحه LED، جلوه های بصری، می تواند به طور کامل توجه مخاطب را به خود جلب کند، یک رسانه و فناوری پیشرفته پزشکی جدید است. رسانه LED Display نیز دارای نرخ پذیرش واقعی است و برای تلویزیون، روزنامه و در مقایسه با سایر رسانه ها قیمت پایینی دارد. این مقادیر منحصر به فرد، رسانه نمایشگر LED را به یک رسانه جدید در فضای باز تبدیل می کند. مانند ایالات متحده، Las CBD و ژاپن، صفحه‌نمایش‌های ال‌ای‌دی گسترده توکیو گینزا نه تنها نوعی تجارت تبلیغاتی هستند، بلکه به‌عنوان یک برند جهانی به‌عنوان یک شرکت بزرگ در «موقعیت مهمی در صنعت شرکت‌ها می‌توانستند ارسال کنند». تبلیغات در اینجا و اینجا در پخش این شرکت باعث شده تا مردم جایگاه آن را در سراسر جهان احساس کنند.

و رسانه های سنتی در فضای باز، نمایشگاه نه تنها یک رسانه ساده در فضای باز، بلکه ترکیبی از تلویزیون و سایر رسانه ها و مزیت ها است. و، نمایش‌های سرب فقط رسانه‌های خارجی و تلویزیون ساده نیستند، مهارت‌های خلاقانه‌تر و گسترده‌تری دارند و مشتریان ارتباطات و ارتباطات جنسی و زمانی هستند، می‌توانند از نظر پاسخگویی به نیازهای فردی مفهوم ارتباطات دیجیتال سه حوزه باشند. سن، یکی از ویژگی های متمایز صفحه نمایش است.

https://hillbilly.ir/نمایشگرهای-led-به-نیروی-جدیدی-در-رسانه-تب/feed/ 0

یادگیری به کمک بازی: در نگاه اول اهمیت آن

یادگیری به کمک بازی: در نگاه اول اهمیت آن

گیمیفیکیشن کاربرد مکانیک بازی برای عناصر غیر بازی برای بهبود بهره وری در محیط کار، مشارکت کارکنان و به ارمغان آوردن بهترین نتایج برای کسب و کار است. در عصر مدرن، یادگیری بازی‌سازی شده بیشتر از نظر فناوری هدایت می‌شود و منجر به ظهور صنایع بسیاری شده است که آموزش را به عنوان یک سرگرمی …

یادگیری به کمک بازی: در نگاه اول اهمیت آن https://hillbilly.ir/یادگیری-به-کمک-بازی-در-نگاه-اول-اهمیت-آ/ https://hillbilly.ir/یادگیری-به-کمک-بازی-در-نگاه-اول-اهمیت-آ/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 01 Dec 2021 19:23:13 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18860

یادگیری به کمک بازی: در نگاه اول اهمیت آن

گیمیفیکیشن کاربرد مکانیک بازی برای عناصر غیر بازی برای بهبود بهره وری در محیط کار، مشارکت کارکنان و به ارمغان آوردن بهترین نتایج برای کسب و کار است. در عصر مدرن، یادگیری بازی‌سازی شده بیشتر از نظر فناوری هدایت می‌شود و منجر به ظهور صنایع بسیاری شده است که آموزش را به عنوان یک سرگرمی …

یادگیری به کمک بازی: در نگاه اول اهمیت آن

گیمیفیکیشن کاربرد مکانیک بازی برای عناصر غیر بازی برای بهبود بهره وری در محیط کار، مشارکت کارکنان و به ارمغان آوردن بهترین نتایج برای کسب و کار است. در عصر مدرن، یادگیری بازی‌سازی شده بیشتر از نظر فناوری هدایت می‌شود و منجر به ظهور صنایع بسیاری شده است که آموزش را به عنوان یک سرگرمی و سرگرمی ارائه می‌دهند. رویکرد یادگیری بازی‌سازی شده به آن‌ها کمک می‌کند تا در برنامه‌های آموزشی که آن‌ها را خسته‌کننده می‌دانند، بیشتر شرکت کنند. برای مربیان، توانایی استفاده از گیمیفیکیشن به عنوان یک استراتژی برای بهبود آموزش و ارزشیابی را افزایش می دهد. در نتیجه باعث ارتقای خودسازی و تشویق دانش آموزان با اعطای نمره، امتیاز و نمرات بالا می شود.

روش های اثبات شده گیمیفیکیشن

آموزش کارکنان

یادگیری و بازی‌ها اغلب با شیوه‌هایی مرتبط هستند که برای حمایت از آموزش کارکنان، به‌ویژه در زمینه‌های فروش، آموزش رعایت و موارد دیگر طراحی شده‌اند. امروزه، متخصصان بازاریابی به دلایل مختلف علاقه و رشد زیادی را در استراتژی‌های گیمیفیکیشن تجربه می‌کنند. اول اینکه اکثر متخصصان بازاریابی ذاتاً بسیار رقابتی هستند و این واقعیت به درک و تعهد آنها منجر می شود. دوم، خرده فروشان بیشتر درگیر یادگیری مبتنی بر بازی هستند و عملکرد خود را از طریق برندسازی و پاداش نظارت می کنند. کارکنان در شرح وظایف خاص می توانند از مشارکت فعال در تجارب یادگیری گیمیفی بهره ببرند که شامل موارد زیر است:

  • شناخت محصولات جدید در یک محیط آموزشی جدید.

  • تایید تکمیل آموزش آنلاین

  • ارزیابی گزارش پیشرفت به تجزیه و تحلیل عملکرد رقبا و همچنین تغییرات بازار کمک می کند.

  • دانش آموزان را تشویق کنید تا بیشتر در یادگیری مبتنی بر بازی شرکت کنند و دانش و مهارت های خود را در مورد محصول افزایش دهند.

آموزش کارکنان

گیمیفیکیشن مبتنی بر دانش آموز برای کارمندان جدید و برنامه های شغلی بسیار محبوب شده است. کارمندان جدید از شروع کار جدید خوشحال هستند، بنابراین تشویق آنها به شرکت در برنامه های آموزشی و بهبود تجربه یادگیری بسیار مهم است. گیمیفیکیشن برای یادگیری آنلاین استفاده می شود که در آن کارمندان جدید در زمان کسب موقعیت جدید درگیر هستند. کارکنان با توجه به مسئولیت های جدید خود و ارتباط با همسالان و مدیران از طریق بازی ها و تعاملات اجتماعی، در مورد محیط جدید محل کار اطلاعات کسب می کنند.

بازاریابی رویداد

گیمیفیکیشن همچنین برای کمپین های بازاریابی رویدادی معرفی شده است که در آن برنامه هایی برای اطلاع رسانی به کارمندان در مورد محصولات و خدمات موجود است. مربیان مواد آموزشی را تهیه و توزیع می کنند و آموزش آنلاین را برای دستیابی به مخاطبان گسترده و متنوع ارائه می دهند. استفاده از گیمیفیکیشن در آموزش الکترونیکی علاقه دانش آموزان را افزایش می دهد و تجربه آنها را لذت بخش تر و جذاب تر می کند.

یک برنامه یادگیری متمرکز بر فروش شامل ساخت یک بازی از یادگیری مرتبط با یک محصول یا خدمات جدید است. گیمیفیکیشن به شناسایی نحوه یادگیری دانش آموزان جدید در مورد محصولات جدید، بهبود مهارت های خود و به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر کمک می کند. یادگیری بازی سازی شده شامل ترکیبی از تعاملات یادگیری رسمی و غیررسمی است که به موفقیت، موقعیت شغلی و شناخت هر دانش آموز کمک می کند.

https://hillbilly.ir/یادگیری-به-کمک-بازی-در-نگاه-اول-اهمیت-آ/feed/ 0

پوکر CPA در مقابل اشتراک درآمد پوکر – چه کسی را باید به عنوان شریک پوکر انتخاب کنید؟

پوکر CPA در مقابل اشتراک درآمد پوکر – چه کسی را باید به عنوان شریک پوکر انتخاب کنید؟

در حال حاضر، CPA به عنوان بهترین راه برای کسب درآمد برای شرکای پوکر در نظر گرفته می شود، حتی اگر همه ما می دانیم که این فقط برای سود کوتاه مدت است و بر همکاران آینده تأثیر می گذارد. بنابراین، تقسیم درآمد در مقایسه با قرارداد CPA بهتر و کارآمدتر در نظر گرفته می‌شود، …

پوکر CPA در مقابل اشتراک درآمد پوکر – چه کسی را باید به عنوان شریک پوکر انتخاب کنید؟ https://hillbilly.ir/پوکر-cpa-در-مقابل-اشتراک-درآمد-پوکر-چه-کسی/ https://hillbilly.ir/پوکر-cpa-در-مقابل-اشتراک-درآمد-پوکر-چه-کسی/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 18 Nov 2021 21:08:16 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=18177

پوکر CPA در مقابل اشتراک درآمد پوکر – چه کسی را باید به عنوان شریک پوکر انتخاب کنید؟

در حال حاضر، CPA به عنوان بهترین راه برای کسب درآمد برای شرکای پوکر در نظر گرفته می شود، حتی اگر همه ما می دانیم که این فقط برای سود کوتاه مدت است و بر همکاران آینده تأثیر می گذارد. بنابراین، تقسیم درآمد در مقایسه با قرارداد CPA بهتر و کارآمدتر در نظر گرفته می‌شود، …

پوکر CPA در مقابل اشتراک درآمد پوکر – چه کسی را باید به عنوان شریک پوکر انتخاب کنید؟

در حال حاضر، CPA به عنوان بهترین راه برای کسب درآمد برای شرکای پوکر در نظر گرفته می شود، حتی اگر همه ما می دانیم که این فقط برای سود کوتاه مدت است و بر همکاران آینده تأثیر می گذارد. بنابراین، تقسیم درآمد در مقایسه با قرارداد CPA بهتر و کارآمدتر در نظر گرفته می‌شود، زیرا شریک پوکری که بالغ و موفق در این تجارت ارتباطی است، با شناسایی ماهرترین بازیکنان در مارک‌های شناخته‌شده، در 2 سالگی درآمد بیشتری کسب خواهد کرد.

گاهی اوقات قراردادهای CPA به دلیل هزینه بالای استخدام بازیکنان پوکر بسیار جذاب هستند. این به این معنی نیست که شرکت به همه شرکا کارمزد آسانی پرداخت خواهد کرد، همه باید درک کنند که شرکت علاقه مند به پرداخت نرخ CPA بسته به شرایطی است که بازیکن در آن کسب درآمد می کند. بیشتر به این دلیل که توافق نامه اشتراکی ارائه نمی شود.

من بیش از 10 سال است که تجربه خوبی از صنعت قمار آنلاین دارم و شرکای کوچک زیادی را دیده ام که از بازیکنان منتخب پول زیادی به دست می آورند. دلیل موفقیت آنها انتخاب درآمد شرکا است و بنابراین آنها همیشه پس از سرمایه گذاری از بازیکنانی که با آنها صحبت می کنند پول دریافت می کنند. به عنوان مثال، می خواهم بگویم که یک بازیکن پوکر خوب می تواند در یک ماه بیش از 1000 دلار درآمد داشته باشد و اگر روش CPA را انتخاب می کردید، حداقل 1000 دلار از آن بازیکن درآمد داشتید. اگر یک فرد روش تقسیم درآمد را انتخاب کند می تواند تا پایان عمر به راحتی درآمد کسب کند.

باید درآمد را به جای CPA انتخاب کرد زیرا در آینده فرستادن بازیکنان واجد شرایط برای همکاران سودآور خواهد بود. هزینه درآمد جزئی تقریباً 25-35٪ کمیسیون برای زندگی بازیکن است.

فرض کنید حدود 5 سرمایه گذاری در یک ماه وارد می کنید و فکر می کنید 100 دلار CPA برای بازیکنانی دریافت می کنید که می توانید 1000 دلار کسب کنید. اکنون در حالی که ماهانه 50 دلار از یک صندوق با همان بازیکنان تولید می کنید (500 دلار در ماه از همه سرمایه گذاران). از آن، شما به طور متوسط ​​30٪ در 500 دلار دریافت خواهید کرد که هزینه آن 150 دلار است. اگر بازیکنان برای چند سال در یک اتاق پوکر بمانند، می توانید به راحتی در سال اول 1800 دلار کمیسیون دریافت کنید.

اگر این کافی نیست که شما را متقاعد کند که همکاری با یک برنامه وابسته برای تقسیم درآمد بهترین است، چند لحظه با خودتان فکر کنید که اگر بازیکنان VIP دارنده آن را نامزد کنید، چه احساسی خواهید داشت. – هر ارزشی که درآمدی معادل 1000 دلار ایجاد کند. در هفته از پولی که به دست می آورید. از یک CPA جنبه مهمی که هر مدیر یا همکار باید بداند این است که علت تقلب هنگام کار با CPA زیاد است. این تقلب زمانی بالاتر است که همکار یک قرارداد CPA با برنامه ای به قصد ارتکاب کلاهبرداری ایجاد می کند. تقلب کاهش یافته و بیشتر از قبل نیست زیرا در حال حاضر تعیین حد و حدود قبل از صدور CPA مهم است و بنابراین علت کلاهبرداری کنترل می شود.

در تجربه من، هم CPA و هم اشتراک درآمد ارزش بیشتری دارند، اما در تجربه من به عنوان یک مدیر ارتباطات پوکر دریافتم که اشتراک پول خوب است. شرکای پوکر زیادی هستند که هر ماه شش امتیاز کسب می کنند و بالاترین امتیاز کمیسیون از بازیکنانی است که دوازده ماه پیش با آنها مصاحبه کرده اند.

https://hillbilly.ir/پوکر-cpa-در-مقابل-اشتراک-درآمد-پوکر-چه-کسی/feed/ 0

12345678910
last