کنفرانس سرپرستان اینترنت – پیوندهای خارجی و شکایات مشتری


کنفرانس سرپرستان اینترنت – پیوندهای خارجی و شکایات مشتری

هنگامی که سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و غیره می خواهند در مورد شرکت ما تبلیغ کنند ، اولین بار چند بار به ذهن خطور می کند؟ معمایی به نام “بازاریابی در شبکه های اجتماعی” همه ما را متحیر می کند. با یک متخصص بازاریابی صحبت کنید و اولین چیزی …

کنفرانس سرپرستان اینترنت – پیوندهای خارجی و شکایات مشتری https://hillbilly.ir/کنفرانس-سرپرستان-اینترنت-پیوندهای-خا/ https://hillbilly.ir/کنفرانس-سرپرستان-اینترنت-پیوندهای-خا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 05 Jun 2021 22:40:08 0000 طراحی و سئو وب سایت marketing internet y redes sociales https://hillbilly.ir/کنفرانس-سرپرستان-اینترنت-پیوندهای-خا/

کنفرانس سرپرستان اینترنت – پیوندهای خارجی و شکایات مشتری

هنگامی که سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و غیره می خواهند در مورد شرکت ما تبلیغ کنند ، اولین بار چند بار به ذهن خطور می کند؟ معمایی به نام “بازاریابی در شبکه های اجتماعی” همه ما را متحیر می کند. با یک متخصص بازاریابی صحبت کنید و اولین چیزی …

کنفرانس سرپرستان اینترنت – پیوندهای خارجی و شکایات مشتری

هنگامی که سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و غیره می خواهند در مورد شرکت ما تبلیغ کنند ، اولین بار چند بار به ذهن خطور می کند؟ معمایی به نام “بازاریابی در شبکه های اجتماعی” همه ما را متحیر می کند. با یک متخصص بازاریابی صحبت کنید و اولین چیزی که آنها می گویند این است “شما باید در موقعیت مشتری خود باشید” و این درست است ، سایت های رسانه های اجتماعی جذاب ترین بستر برای مشتریان در حال حاضر هستند. فرکانس متوسط ​​چنین سکویی بسیار بیشتر از سایر دستگاه ها ، از جمله تلویزیون های سنتی است. بنابراین آیا خوب نیست که مدیران برند / بازاریابی وقت زیادی را در چنین زمینه ای بگذرانند؟ بله و خیر.
بله ، زیرا این سیستم های کاری احتمالاً بهترین سیستم های کاری هستند که به ما در ایجاد آگاهی از محصول ، بهبود تصویر برند و افزایش فروش کمک می کنند. و “نه” زیرا ما از پلتفرم قدیمی رسانه های اجتماعی به نام “فروم” چشم پوشی می کنیم. در اینجا چهار دلیل آورده شده است که ما باید صرفاً در ایجاد بازخورد و پاسخگویی به شکایات مشتری ، زمان بیشتری را در این انجمن بگذرانیم.
1. همان جایی است که گفتگوی واقعی انجام می شود – مانند اینکه شما یک شبکه حرفه ای خوب در Facebook ، LinkedIn و غیره دارید. کاربرانی که به این انجمن می آیند کسانی هستند که می خواهند در مورد چیزهای بزرگ صحبت کنند. مدیران باید از این بستر برای برقراری ارتباط با این کاربران استفاده کنند و سعی کنند آنها را به عنوان “بشارت دهندگان مارک” به کاربران عادی تبدیل کنند.
2. بدانید که مشتریان شما چه می گویند – در حالی که هنوز می توانید با دنبال کردن پروفایل های رسانه های اجتماعی با مشتریان خود مذاکره کنید ، انجمن های گفتگو بهترین بستر برای به دست آوردن روند واقعی گروه هستند. چه چیزی آن را متفاوت می کند؟ بله ، بحث در صفحات شبکه های اجتماعی مختص محصول شماست ، که ممکن است هنوز نتیجه یک بحث در انجمن باشد ، اما به نظر می رسد این یک دسته است. ما مدیران می توانیم از این اطلاعات برای گرفتن روند رفتار مشتری استفاده کنیم. این بهترین بستر برای به دست آوردن امتیازات داده است ، زیرا کاربرانی که از چنین انجمن هایی بازدید می کنند نتایج را با رقابت مقایسه می کنند و به شما امکان می دهند ابتدا مسابقه را مشاهده کنید.
3. بستری برای انجام تحقیقات بازار – برخی از ما احساس می کنیم که مصاحبه شخصی می تواند یکی از بهترین مکان ها برای انجام تحقیقات کامل در بازار باشد. آیا می خواهید محصول جدیدی داشته باشید؟ خدمات جدید ارائه می دهید؟ ویژگی های اضافه شده به محصولات موجود؟ بحث های مربوطه را دنبال کنید ، از جدیدترین روندها بهره مند شوید ، س questionsالاتی را درباره نیازهایی که می خواهید برآورده کنید ارسال کنید و ابتدا نظرات مشتریان را دریافت کنید.
4. یک بستر ایمن برای بازخورد واقعی محصول – در حالی که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یک بستر ایمن برای بازخورد واقعی محصول هستند ، انجمن های گفتگو یک مزیت اضافی دارند. اول از همه ، برخلاف سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، انجمن های گفتگو به طور کلی گروه های بسته ای هستند و تهدیدی برای ایده های خاص کمتر هستند.دوم ، انجمن های گفتگو فقط به مبادی ورودی محدود نمی شوند ، زیرا شما مجبور نیستید برای دریافت پست های خود به دنبال یک شرکت باشید ، بنابراین ایده های شما بی طرفانه و ساده هستند. بنابراین ، به عنوان یک مدیر ، می توانید ایده ها را تجزیه و تحلیل کنید ، تغییرات لازم را ایجاد کنید ، محصول نهایی را حذف کنید و بله! این بار می توانید این استارت آپ را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ارسال کنید.

.

https://hillbilly.ir/کنفرانس-سرپرستان-اینترنت-پیوندهای-خا/feed/ 0


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 20 خرداد 1400 ] [ 23:24 ] [ Eric ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]