ایران – کامبوج، به یاد پیروزی پرگل در آزادی!


امروز تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منامه به مصاف کامبوج می رود. به گزارش مجله آنلاین ، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا ، تیم های ملی ایران و کامبوج امروز (جمعه) از ساعت 19:00 در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم …

ایران – کامبوج، به یاد پیروزی پرگل در آزادی! https://online-mag.ir/2021/06/ایران-کامبوج،-به-یاد-پیروزی-پرگل-در-آز/ مجله آنلاین Thu, 10 Jun 2021 23:55:21 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/06/ایران-کامبوج،-به-یاد-پیروزی-پرگل-در-آز/ امروز تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منامه به مصاف کامبوج می رود. به گزارش مجله آنلاین ، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا ، تیم های ملی ایران و کامبوج امروز (جمعه) از ساعت 19:00 در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم …

امروز تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی در منامه به مصاف کامبوج می رود.

به گزارش مجله آنلاین ، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا ، تیم های ملی ایران و کامبوج امروز (جمعه) از ساعت 19:00 در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم می روند. سه امتیاز این مسابقه برای شاگردان دراگان اسکوچیچ ارزش زیادی دارد اما سرنوشت تیم پایین این گروه را تغییر نمی دهد.

بازی ایران و کامبوج اولین حضور رسمی یک زن برای تماشای بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی بود و با 14 گل به سود ایران به پایان رسید. در آن مسابقه ، ایران مارک بلژیکی بود. به رهبری ویلموتس ، تیم سرشناس تیمش با دو شکست مقابل بحرین و عراق ، گرایش ها پس از بازی کاهش یافت.

دراگان اسکوچیچ و شاگردانش با دشمنان بسیار ضعیفی روبرو هستند ، اما برای پیشگامی در این گروه و شکستن امیدهایشان برای برداشتن مرحله بعدی ، باید آنها را شکست داد. ..

به طور معمول کامبوج میزبان این مسابقه بود ، اما به دلیل مشکلات سلامتی و شیوع تاج ، بحرین میزبان این مسابقه نیز است. پس از این مسابقه ، عراق و هنگ کنگ ساعت 21:00 به مصاف هم می روند و بحرین استراحت خواهد کرد.

از نظر رده بندی ، عراق و ایران به ترتیب با 14 امتیاز و 12 امتیاز در رده های 1 و 2 قرار دارند و بحرین با تفاضل گل کوچک 7 بازی و 12 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

تیم ملی ایران

دانش آموزان Skocic پس از پیروزی تقویت روحیه بر گربه سیاه دائمی ایران ، بحرین ، در منامه آماده اند تا گام آخر در صعود را بردارند. اگر کامبوج مجبور باشد پیش از یک مسابقه نسبتاً سخت برابر عراق پیش قدم شود و نتیجه بگیرد تا نتیجه را تعیین کند.

در دو بازی اول بین هنگ کنگ و بحرین ، Sko چ i آزاد شش بار گلزنی کرد و از ترکیب اصلی بهره برد ، اما با توجه به فشردگی بازی و وضعیت کامبوج ، مربیان کروات ممکن است شانس کمتری داشته باشند. از انرژی تیم خود برای بازی مقابل عراق استفاده و حفظ کنید.

وحید امیری به دلیل مصدومیت قادر به بازی در این دیدار نخواهد بود اما سرمربی تیم ملی اخیراً میراث ساراک و عارف غلامی را با 25 بازیکن به بحرین فراخوانده است.

تیم ملی کامبوج

ضعیف ترین تیم گروه در دو بازی قبلی برابر بحرین و هنگ کنگ 12 گل به ثمر رساند و یک امتیاز نیز کسب کرد. با این حال به ثمر رساندن 14 گل از ایران در دور اول ، برترین بازی های این تیم است.

در کنفرانس مطبوعاتی ، دراگان اسکوتیچ ، سرمربی ایران کامبوج را تیمی با کیفیت بالاتر از نتایج بدست آمده از این تیم خواند. گویی این کار از هر جنگ عراق بهتر انجام شده و عملکرد بهتری را نشان داده است ، اما اکنون رسیدن به قدرت های بزرگ آسیا مسیری طولانی است.

کامبوج دیدار نهایی را مقابل ایران انجام می دهد و پس از این دیدار به خانه خود بازمی گردد. آنها نه تنها در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی جایی را از دست دادند ، بلکه سهمیه جام ملت های آسیا را نیز از دست دادند.

انتهای پیام


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 21 خرداد 1400 ] [ 7:09 ] [ Eric ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]